روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید .

روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید

ورق شادولاین

یکی از کاربردهای ورق های رنگی پوشش سقف و سوله و گلخانه هاست. در این موارد ورق های رنگی توسط دستگاه های مخصوص فرمینگ ورق، در اشکال سینوسی، ذوزنقه، شادولاین، طرح سفال و… فرم دهی شده و ظاهر و نمای زیباتری را برای ساختمان ها ایجاد می کنند.

فروش ورق ایرانیت سیمانی با بهترین کیفیت در ایران

قیمت ورق ایرانیت سیمانی صاف و موجدار فروش ورق سیمانی ساریت ،کرمانیت ، ایرانیت

فروش ورق ایرانیت سیمانی ( Cement ) به قیمت عمده

ورق ایرانیت سیمانی صاف ( flat cement sheet)

ورق ایرانیت سیمانی موجدار (corrugated cement sheet)

ارزان ترین قیمت ورق ایرانیت را از شرکت آرمان تجارت بخواهید. اگر به دنبال خرید ورق ایرانیت هستید فقط کافیست با ما تماس بگیرید

ابعاد و اوزان شیروانی ایرانیت سیمانی

طول ورق (میلیمتر)وزن متوسط (کیلوگرم)100014120016.8152021.3180025.2200028220030.8250035305042.7

مشخصات فیزیکی

مشخصات فیزیکیواحداندازهعرض ورقmm1097گام موجmm177ارتفاع موجmm51تعداد موج—6.5ضخامت اسمیmm6.0ممان اینرسی مقطع (متوسط) در یک متر عرضCm4255.5مساحت نیم موج (A)Cm243.9عرض پوششmm1050ماکزیمم فاصله تیرها در پوشش سقفmm1150ماکزیمم فاصله تیرها در پوشش نماmm1500حداقل شیب نصب در پوشش سقفdegrees10

نماینده فروش ورق ایرانیت سیمانی مناسب جهت پوشش سوله پارکینگ و آلاچیق پخش ب صورت عمده و جزیی ارسال ب تمام نقاط ایران با کمترین هزینه بدون واسطه خرید کنید کرپی و متعلقات کیفیت درجه1

انتخاب رنگ برای سقف فلزی جدید خود فرایندی هیجان انگیز است ، خصوصاً امروز که گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار شما قرار می دهد. با این حال ، مهم است که به وفور در انتخاب های رنگ موجود فروش ورق شیروانی ، گم نشوید! in بخاطر داشته باشید که رنگی که انتخاب می کنید ، بر کلیت ظاهری و خانه شما تأثیر می گذارد.فر

این راهنما به شما کمک می کند تا رایج ترین طرح های رنگی و گزینه های موجود در اختیار شما ، صاحب خانه را تجسم و مقایسه کنید. ما همچنین تعدادی از عوامل عملی و زیبایی شناختی را که با رنگ های مختلف مرتبط است ، در نظر خواهیم گرفت.

انواع ورق های گالوانیزه و رنگی با ضخامت های مختلف با اندازه دلخواه شما و طرحهای سینوسی

شادولاین ذوزنقه ای طرح سفال از بهترین و مرغوبترین سازندگان دنیا(سپاهان شهرکرد هفت الماس

 هند ایثار قزاق فروش ورق طرح سفال روس و ……)

اماده ثبت خرید شما در طرحها و رنگها و اندازه های شما می باشیم در ضمن اکیپ فعال جهت پوشش

 با کادری با تجربه در اختیار داریم

فروش انواع پشم شیشه پشم سنگ فوم پلی ارتان کارتون پلاست توری مرغی وپیچهای سر مته ای

 با بهترین قیمت را از ما بخواهید

سوله های استوک و دست دوم موجود می باشد

جنس فروش ورق کرکره ای از نوع گالوانیزه پیش رنگ (رنگ کوره ای) و در رنگ های مختلف و از رایج ترین

نوع ورق ها ضخامت ۰.۵میلی متر (بنا به درخواست مشتری ضخامت های دیگر ارائه می

شود) طول بدون محدودیت عرض ورق ۱۰۰ سانتی متر با عرض مفید ۸۰ سانتی متر و ۱۲۵ سانتی متر با عرض مفید

۱۰۵سانتی متر نصب سریع وآسان٬وزن سبک٬عدم تغییر رنگ و شکل در مقابل شرایط جوی

یکپارچگی و عدم شکستگی به مرور زمان٬مقاومت در برابر رطوبت و آب و هوا و زلزله

قیمت      ریال(تماس بگیرید)

 طراحی و ساخت و نصب سقف های شیروانی یکی از مهمترین مراحل ساخت خانه های ویلایی میباشد ، لذا دقت در طراحی و اجرای تمیز و بی نقص سقف شیروانی و همچنین انتخاب و تهیه مصالح مرغوب مورد نیاز ، باید با دقت بیشتری انجام شود ، در این رابطه سپردن مسئولیت فروش ورق ذوزنقه ای انجام و خدمات سقف شیروانی باید به دست افراد متخصص و با تجربه سپرده شود. در همین راستا مرکز سقف ایرانیان آرتا ویلا با برخورداری از متخصصین زبده و کارآمد و همچنین تهیه و تولید محصولات فروش ادویه با کیفیت و اجرای مهندسی سقف های شیروانی و انواع سقف های شیبدار ویلایی و آردواز ، در سراسر کشور عزیزمان و کشورهای همسایه ، با رزومه بسیار قوی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز میباشد.

 

110 در 152 سانتی متر

110 در 180 سانتی متر

110 در 200 سانتی متر

110 در 250 سانتی متر

110در 300 سانتی متر

ورق های صاف الیاف سیمانی شامل مواد معدنی (سیمان ،سیلیس و …) می باشند که با الیاف طبیعی و مصنوعی (بدون آزبست) تقویت یا مسلح شده و با روش هاچک (Hatschek) تولید می شوند.این مواد استحکام قابل توجهی داشته که تابع طول عمر نبوده و با گذشت زمان روبه کاهش نمیگذارد. بدلیل برخورداری ورق های تولیدی از سطح کیفی بالا ، می توانند بطور وسیعی در کاربریهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند. این ورق ها همانگونه که ذکر شد ، بدون آزبست تولید شده و علاوه بر دارا بودن مشخصات آن تولیدات دارای خصوصیات برتری نیز می باشند.

ورق های صاف الیاف سیمانی باورس برای تحت پوشش قرار دادن سطح وسیعی از کاربرد ها در دو نوع دانسیته متوسط( MD) و دانسیته زیاد (HD) تولید می شوند. این ورق ها به عنوان دیوارهای جدا کننده در برابر مواد متداول، دارای برتریهای قابل توجهی از نظر استحکام ، مقاومت در مقابل شرایط محیطی و تخریبهای بیولوژیکی می باشند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۶:۱۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)