روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید .

روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید

ورق شیروانی دست دوم

تنوع در انواع ورق شیروانی همواره باعث سردرگمی خریداران این محصولات بوده است. به طور کلی ورق شیروانی از انواع در اشکال فروش ورق شیروانی مختلف تولید می شود. در تولید این محصول تنوع رنگ و شکل دهی بسیار زیاد است و از انواع مختلف آن می توان به ورق شادولاین، ذوزنقه و کرکره اشاره کرد. در ادامه به بررسی انواع ورق های شیروانی و نحوه ساخت آن ها خواهیم پرداخت.

با پیشرفت علوم و تکنولوژی نیاز فروش ورق طرح سفال به تمرکز بر روی آیتم های خاص ساخت و ساز ، بویژه آیتم های صنعتی امری اجتناب ناپذیر قلمداد گردید و به موازات با توجه به سال ها کسب تجربیات فراوان در فعالیت های مستقیم و غیرمستقیم با شرکت های به نام مشاور و پیمانکار در زمینه فنی و اجرایی ، اعضای شرکت تصمیم گرفتند تا با انتخاب سقف های مرکب عرشه فولادی ، تولید سقف عرشه فولادی به شکل تخصصی فعالیت خود را بر روی این آیتم متمرکز کنند .

استفاده در مناطق مسکونی برای زیبایی

استفاده در مناطق سردسیر

استفاده در مناطق مرطوب و بارانی

بعضی ورق ها وجود دارد که ضد حریق هستند و میتواند سقف خود را با ورق های ضد حریق بسازید

قابلیت انتخاب در رنگ های مختلف نصب فروش ورق کرکره ای در هر سازه ای چوبی یا فلزی و.. و مهم ترین فاکتور آن زیبایی هست که به ساختمان میده از ویژگی های این نوع سقف میتوان به استقامت بالا, زیبایی ,ممانعت از نفوذ آب و…اشاره کرد.

طرح سفال جنوا گروه صنعتی شفق بام در ضخامت های ۰/۰۴میل تا ۰/۶۰ صدم میل در رنگ های متنوع قابل تولید وبه بازار ارائه میشود. فرمینگ طرح سفال ژنوا :ورق گالوانیزه رنگی در فرمینگ های سینوسی ، شادولاین و ذوزنقه که با توجه به ضخامت گفته شده در بالا نولید میشود و طول آن هم  طول دلخواه مصرفی مشتریان میباشد عمده تفاوت این فرمینگها در شکل ظاهری و کار مفید در قسمت عرضی ورق میباشد.

نقطه سقف در طول شیب با فاصله ۹۰ سانتی متر به صورت عمودی و پروفیل یاچوب با ابعاد. ۲۰*۲۰میلی متر با فواصل ۳۷۰میلی متر به صورت افقی متناسب با نوع سقف اجرا می گردد.

بیشتر با این نوع سقف ها آشنا هستند و کارهای اجرا شده زیادی را در طول روز مشاهده می کنند که سقف آنها ورق طرح سفال پرچین نصب شده است. & nbsp;فروش ورق ذوزنقه ای اما در صورتی که نیاز با مشاهده نمونه کارهای اجرا شده دارد می توانید به گالری تصاویر مراجعه نمایید و تصاویر مختلفی را ببینید. قابل ذکر است که تصاویر زیر سازی و نحوه نصب این تایل نیز در همین وب سایت منتشر شده است. برای مشاهده تصاویر زیر سازی، تیر ریزی، خرپا، آهن کشی، و هر اصطلاح دیگر به گالری تصاویر مراجعه نمایید.

سقف شیروانی به علت وزن سبک ، اجرای سریع و هزینه به نسبت مناسب در بسیاری از سازه های مهندسی مورد توجه قرار می گیرد. یک سقف شیروانی از اجزای مختلفی تشکیل می شود که در این تصویر تلاش نمودیم تا به اختصار آن ها را نمایش داده و در ادامه به تفضیل بدان ها اشاره میکنیم..

نقطه سقف در طول شیب با فاصله ۹۰ سانتی متر به صورت عمودی و پروفیل یاچوب با ابعاد. ۲۰*۲۰میلی متر با فواصل ۳۷۰میلی متر به صورت افقی متناسب با نوع سقف اجرا می گردد.

نصب سریع و آسان

زیبایی و قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه دیگر

وزن سبک و ایمنی بالا در برابر زلزله

مقاومت در برابر رطوبت آب و هوا

این نوع محصول یکی از  فروش ادویه  ظریف ترین فرم دهی های ورق می باشد و در انواع مختلف گالوانیزه، آلومینیومی و روغنی وجود دارد. ضخامت های ورق دامپا در محدوده ۰٫۴ تا ۱٫۲۵ میلی متر می باشد و برای پوشش دیوار، سقف شیروانی و سقف داخلی ساختمان کاربرد دارد.

ورق پلی کربنات شامل خواصی مانند ضد ضربه بودن و مقاومت پذیری زیاد و شفافیت است که جایگزین مناسبی برای شیشه نیز می باشد که باعث استفاده زیاد در مصالح ساختمانی می شود علاوه بر خواص نامبرده شده می توان از سبک بودن ورق پلی کربنات نیز نام برد که یک عامل مهم برای مقاومت در برابر زلزله و تسهیل در حمل و نقل به شمار می آید

فرمینگ طرح سفال ژنوا :ورق گالوانیزه رنگی در فرمینگ های سینوسی ، شادولاین و ذوزنقه که با توجه به ضخامت گفته شده در بالا نولید میشود و طول آن هم  طول دلخواه مصرفی مشتریان میباشد عمده تفاوت این فرمینگها در شکل ظاهری و کار مفید در قسمت عرضی ورق میباشد

در صورتی که نیاز به نصاب و مجری ورق های طرح سفال پرچین دارید با ما تماس بگیرید.

پوشش سردرب ورودی حیاط اپارتمان با ورق طرح سفال پرچین. سردرب ورودی حیاط را می توان با ورق طرح سفال پرچین نصب و اجرا کرد که البته باید شیبدار باشد



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۶:۱۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)