روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید .

روغن سوخته ، خرید روغن سوخته و خریدار روغن سوخته را همیتجا پیدا کنید

پست مشاوره 26

سلام اقای محترم: ابتدا اشاره ای به شک و سوء ظن داشته باشیم از آفت‏های ویرانگر زندگی، سوءظن و بدگمانی افراد خانواده نسبت به یکدیگر است. سوءظن، درست مانند طوفانی تکان دهنده، ستون‏های استوار یک زندگی را متزلزل می‌کند.شک و سوءظن عشق، صداقت و خوش‏بینی معیارهای لازم برای داشتن یک زندگی سالم هستند که در زیر سایه شک نابود می‌شوند. خداوند مهربان انسان را آفرید و به او قدرت اندیشیدن و درست تصمیم گرفتن را عطا فرمود تا در زندگی به مدد عقل و درایت خویش، راه درست را بپیماید اما وقتی زیر هجوم افکار بیمارگونه شک، قدرت تصمیم‌گیری‌تان از بین می‌رود؛ قلبتان پر از افکار شیطانی می‌شود و ایمان در دلتان می‌میرد و زندگی را می‌بازید.

بیشتر همسرانی که دچار مشکل روحی روانی ناشی از سوءظن، به‌ویژه در آغاز زندگی مشترک می‏شوند، خود نیز در ابتدا خواهان چنین نگرش و روشی نبوده‏اند. اگر پای درد دل‏های آنها بنشینیم، خواهیم فهمید که بیشتر آنها به علت عدم شناخت صحیح از یکدیگر و یا در برخی موارد، به خاطر مخفی کردن واقعیت، طعمه دام وسوسه‏انگیز سوءظن شده‏اند و متاسفانه هیچکس به آنها نیاموخته که چطور از دام این افکار آزاردهنده رها شوند. از منظر دین نیز گمان‏های نادرست، گناه شمرده می‏شوندببینیداگرمرد نسبت به زن بدبین بشه میشه گفت یک نوع شک کردن و از علایم شکاک بودن مرداست ولی اگرزن به مرد شک کنه یک نوع ترس و وسواس یااضطراب هست که می ترسه یکی زیر شوهرش بشینه واون ازش جدا یا زندگیش بهم بزنه ولی شما میتوانید باراهکارهای خوب و مفید اعتمادهمسرتون را جلب کنید ازنگاه کردن به فیلمهای خارجی که بنوعی عاشقانه یا ازلحاظ اخلاقی روی شما وزندگی تاثیربگذار اجتناب کنید یا کاهش دهید یا با حضور اون به فیلم نگاه کنید خب موقع بیرون رفتن برای اینکه اعتماد و اون اضطرابی که داره کم بشه بهش بگو عزیزم میخوام فلان جابرم کاری نداری زن حساس و عاطفی هست واگرتعامل شما بااون همیشه خوب باشه اعتمادش به شمابیشتر میشه سعی کنیدرفتارتان درحضور افراددیگه خصوصا اگر ازنوع جنس مخالف باشه کنترل کنیدزیادهم سمت اینترنت و گشتن دران نروید تا اوضاع زندگی بهبود پیدا کنه ///موفق باشید



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۱:۴۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)